Hír

Az üzletek kutyabarátsága egyben fantasztikus reklámlehetőség is

Az üzletek kutyabarátsága egyben fantasztikus reklámlehetőség is

Érvényesség kezdete: 2018.04.07. 13:50

Rengeteg üzlet kezd rájönni a turpisságra világszerte: nem csak azért válhat egy bolt vagy szolgáltatás kutyabaráttá, mert a tulajdonos szereti a kutyákat, hanem azért is megéri változtatni az üzletpolitikán, mert a kutyások képesek teljesen felvirágoztatni egy üzletet.

Ismerve magunkat, természetes, hogy olyan helyen, szolgáltatónál intézzük mindennapi ügyeinket, ahol megbecsülnek, ahol fontosnak érezzük magunkat. Az üzletek megítélésében furcsa módon nem csak a megközelíthetőség vagy a jó árak a mérvadók, ugyanennyire fontos az is, hogyha azt érezzük: tesznek érünk valami pluszt, valami különlegeset is.

A mi közösségünk életében pontosan ilyen a kutyabarátság. Rengeteg gazdi választ az alapján közértet, bevásárló központot, éttermet vagy barkácsüzletet, hogy hova mehet be kutyájával együtt.

Nem csak a praktikus vagy kényelmi szempontok miatt fontos ez: hogy ne kelljen kint hagynunk az autóban vagy kikötve kedvencünket, de azért is, mert ha egy üzlet kimondja, hogy miért is ne jöhetne be a négylábú, akkor azzal egyben bizalmat is szavaz a felelős állattartóknak.

Egy ausztrál bolthálózat például nagyszeren kezelte egyik kellemetlen esetét. Miután még 2015-ben egy kutya megharapott egy kisgyereket az egyik üzletükben, egy ideig csak pórázon és szájkosárban lehetett állatot a boltokba hozni, de a vezetőség rájött, hogy egyetlen eset miatt nem szeretnék a remek kutyás vásárlóikat elveszteni, így bevezette a kutyás bevásárló kocsikat, amik fantasztikus látványt is nyújtanak az édes négylábúakkal, és azóta mindenki tökéletesen elégedett. Az üzlethálózatról olyannyira elterjedt a kutyabarátság szimpatikus hozzáállásuk miatt, hogy minden gazdi őket reklámozza fotóikkal, az üzlet jó hírneve pedig futótűzként terjedt szét – szuper marketing fogás is egyben, valljuk be.

A kutyások életében meghatározó szerep jut azoknak az embereknek, akik megbecsülik kedvenceiket, így azok a boltok is meghatározóvá válhatnak, akik ugyanezt fejezik ki a tulajdonosok irányába. Ha egy pékségben vagy közértben nem is lenne könnyű dolgunk kutyánkkal a sok befolyásoló tényező hatása alatt, de a kevésbé csábító portékát árusító üzletek szerte a világon kezdik felismerni, hogy a kutyások felé nyitás egyben hatalmas vásárló erőt is jelent.

Ezért az érzésért küzdünk mi is 2012 óta:

Így örült a kutyus, hogy gazdájával együtt vásárolhatott

Nálunk ez volt az első hazai állatbarát bevásárlóközpont

Egy bagel üzlet eladója lefotózza a hozzájuk érkezőket – az arcuk mindent elmond

(kutyabarát.hu)

Bunnings bevásárlókocsik fotók: metro